ثبت آگهی

ثبت آگهی رایگان|ثبت آگهی رایگان در اینترنت|ثبت آگهی اینترنتی|ثبت آگهی در اینترنت

ثبت آگهی

ثبت آگهی رایگان|ثبت آگهی رایگان در اینترنت|ثبت آگهی اینترنتی|ثبت آگهی در اینترنت

سایت ثبت آگهی

سایت ثبت آگهی که در ادامه معرفی میکنم یکی از موفقترین سایت های ثبت آگهی رایگان هست و خیلی ها در این سایت آگهی خودشون رو به ثبت رسوندند، شما هم با کلیک روی عکس زیر میتونید به صورت رایگان آگهی خودتون رو ثبت کنید.

اما همین ثبت آگهی شما خودش خیلی خوبی ها داره و یکی از این خوبیهش این هست که رایگان شما خدمات خودتون رو به سایران معرفی میکنید که این رو نمیشه اصلا از دیگران پنهان کرد.

اما مسئله دوم که در موردسایت ثبت آگهی هست اینکه اینگونه سایت ها برای ثبت آگهی محدودیت ندارند و شما میتونید بی نهایت آگهی در این سایت ها به ثبت برسونید که خود این یک امتیاز مثبت محسوب میشه.

شاید بهتر باشه این موضوع که گفتم رو با یک مثال ادامه بدیم، من یک روز به یک شرکت جهت مصابه استخدامی رفتم و حین مصابه متوجه شدم که مدیر فروش شرکت به رئیس زنگ زده که فروش خیلی کم شده.

من به رئیس یک پیشنهاد دادم  و گفتم برای اینکه فروش شرکت شما زیاد بشه چرا در سایت های درج آگهی آگهی ثبت نمیکنید و ایشون هم لبخندی زد و گفت که در این سایت ها فقط میشه یکی یا دو تا آگهی رایگان به ثبت رسوند و اگر بخواهیم برای هر آگهی پول بدیم واقعا ورشکست میشیم.

من که با سایت ثبت آگهی اشنایی داشتم گفتم که شما میتونید آگهی خودتون رو به این سایت بدین ، چون به هر تعداد که میخواهین میتونید اگهی رایگان بدین و بازدید خوبی داره.

رئیس گفت مطمئن هستی و من گفتم آره، بعد از اون رئیس به منشی دستور داد که با کمک من تمام محصولات شرکت رو در سایت ثبت آگهی به ثبت برسونیم که واقعا بعد از این حرکت فروش شرکت خیلی زیاد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.