ثبت آگهی

ثبت آگهی رایگان|ثبت آگهی رایگان در اینترنت|ثبت آگهی اینترنتی|ثبت آگهی در اینترنت

ثبت آگهی

ثبت آگهی رایگان|ثبت آگهی رایگان در اینترنت|ثبت آگهی اینترنتی|ثبت آگهی در اینترنت

ثبت آگهی استخدام رایگان

یکی از مهمترین دغدغه افراد در حال حاضر بحث استخدام و تامین نیرو هست و شما اگر قصد ثبت آگهی استخدام رایگان و یا دیدن آگهی های استخدام رو دارین میتونین با مراجعه به سایت http://darjeagahi1.ir  نسبت به ثبت آگهی خودتون اقدام کنید.

خیلی از دانشجویان در هنگام و طول تحصیل یک دغدغه دارند و آن هم استخدام هست، واقعا قرار هست بعد از اینکه افراد فارغ التحصیل شدند چکار کنند، هر روز بر تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی روز به روز اضافه میشه و باعث شده تا بازار کار واقعا با چالش اساسی روبه رو بشه.

ثبت آگهی استخدام  نیز زیاد هست ولی جوابگوی همه نیست، فارغ التحصیلان دانشگاهی هر کاری رو دوست ندارند و فقط کارهای دفتری رو دوست دارند و دوست دارند هنگامی که استخدام شدند دفتر و دسک داشته باشند.

اما آیا بازار استخدام برا همه این کار هارو سراغ دارهف نه اینطور نیست، واقعا بازار کار کشش نداره تا برای همه ما کار دفتری جور کنه، خوب هست یک سری به ثبت آگهی استخدام رایگان و سایت هایی که در این حوزه فعالیت میکنند سری بزنید.

یک سری کاهایی که همه حاضر به انجام اونها نمیشند دارند، مانند باغبانی و نگهبانی و نگهدار کودک و آشپز و کارگر، البته این کارگری که گفتم رو خیلی از شرکت ها نیاز دازند ولی متاسفانه همه اینکار رو نمیخان.

اما وقتی به سایت ثبت آگهی استخدام رایگان سری میزنیم میبینیم که شغل منشی هم دارند ولی یک عیب دارند و اون هم در خیلی از مواقع میبینید که حقوقی که به یک منشی میدن واقعا پائین هست و کفاف زندگی اون رو نمیده، به همین دلیل منشی گری هم شاید شغل مناسبی برای جوانان نباشه.

خوب پس شغل مناسب چیه، همه این شغل ها که گفتم خوبه و اگر دیدین حتما برین و استخدام شین، یک زمانی بود که واقعا شغل های مهندسی خیلی عالی بود و سایت های ثبت آگهی استخدام رایگان پر بود از آگهی در این زمینه.

ولی در حال حاضر رشته های پزشکی دارای آینده شغلی بسیار مناسبی هستند و خیلی از مشاوران مدارس به دانش آموزان خودشون توصیه میکنند که برند در شاخه ای پزشکی تحصیلی کنند، چون هم بازار کار داره و هم حقوق خوب.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.