ثبت آگهی

ثبت آگهی رایگان|ثبت آگهی رایگان در اینترنت|ثبت آگهی اینترنتی|ثبت آگهی در اینترنت

ثبت آگهی

ثبت آگهی رایگان|ثبت آگهی رایگان در اینترنت|ثبت آگهی اینترنتی|ثبت آگهی در اینترنت

ثبت آگهی استخدام رایگان

ثبت آگهی استخدام رایگان یکی از کارهائی هست که صاحبان مشاغل جهت جذب نیرو از آن استفاده میکنند و خیلی از از افراد هم از این طریق کار مورد نظر خودشون رو پیدا میکنند.

ثبت آگهی استخدام رایگان توانسته تا مشکل شغلی خیلی از افراد رو حل کنه و خیلی ها با همین روش مشکل خودشون رو حل کردند، و به سر کار رفتند و اگر شما هم دوست دارید ثبت آگهی کنید میتونید روی عکس زیر کلیک کنید.

یک روز که خیلی ناراحت اومدم خونه همسرم متوجه شد که خیلی ناراحت هستم و همسرم دلیل ناراحتی منو پرسید و من هم جواب دادم، که شغل مناسبی ندارم و نمیتونم اینجوری ادامه بدم.

در اینجا بود که همسرم به من سایت ثبت آگهی استخدام رایگان رو معرفی کرد و من تونستم از همین طریق شغل مورد نظر خودم رو پیدا کنم.

سایت ثبت آگهی

سایت ثبت آگهی که در ادامه معرفی میکنم یکی از موفقترین سایت های ثبت آگهی رایگان هست و خیلی ها در این سایت آگهی خودشون رو به ثبت رسوندند، شما هم با کلیک روی عکس زیر میتونید به صورت رایگان آگهی خودتون رو ثبت کنید.

اما همین ثبت آگهی شما خودش خیلی خوبی ها داره و یکی از این خوبیهش این هست که رایگان شما خدمات خودتون رو به سایران معرفی میکنید که این رو نمیشه اصلا از دیگران پنهان کرد.

اما مسئله دوم که در موردسایت ثبت آگهی هست اینکه اینگونه سایت ها برای ثبت آگهی محدودیت ندارند و شما میتونید بی نهایت آگهی در این سایت ها به ثبت برسونید که خود این یک امتیاز مثبت محسوب میشه.

شاید بهتر باشه این موضوع که گفتم رو با یک مثال ادامه بدیم، من یک روز به یک شرکت جهت مصابه استخدامی رفتم و حین مصابه متوجه شدم که مدیر فروش شرکت به رئیس زنگ زده که فروش خیلی کم شده.

من به رئیس یک پیشنهاد دادم  و گفتم برای اینکه فروش شرکت شما زیاد بشه چرا در سایت های درج آگهی آگهی ثبت نمیکنید و ایشون هم لبخندی زد و گفت که در این سایت ها فقط میشه یکی یا دو تا آگهی رایگان به ثبت رسوند و اگر بخواهیم برای هر آگهی پول بدیم واقعا ورشکست میشیم.

من که با سایت ثبت آگهی اشنایی داشتم گفتم که شما میتونید آگهی خودتون رو به این سایت بدین ، چون به هر تعداد که میخواهین میتونید اگهی رایگان بدین و بازدید خوبی داره.

رئیس گفت مطمئن هستی و من گفتم آره، بعد از اون رئیس به منشی دستور داد که با کمک من تمام محصولات شرکت رو در سایت ثبت آگهی به ثبت برسونیم که واقعا بعد از این حرکت فروش شرکت خیلی زیاد شد.


ثبت آگهی استخدام رایگان

یکی از مهمترین دغدغه افراد در حال حاضر بحث استخدام و تامین نیرو هست و شما اگر قصد ثبت آگهی استخدام رایگان و یا دیدن آگهی های استخدام رو دارین میتونین با مراجعه به سایت http://darjeagahi1.ir  نسبت به ثبت آگهی خودتون اقدام کنید.

خیلی از دانشجویان در هنگام و طول تحصیل یک دغدغه دارند و آن هم استخدام هست، واقعا قرار هست بعد از اینکه افراد فارغ التحصیل شدند چکار کنند، هر روز بر تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی روز به روز اضافه میشه و باعث شده تا بازار کار واقعا با چالش اساسی روبه رو بشه.

ثبت آگهی استخدام  نیز زیاد هست ولی جوابگوی همه نیست، فارغ التحصیلان دانشگاهی هر کاری رو دوست ندارند و فقط کارهای دفتری رو دوست دارند و دوست دارند هنگامی که استخدام شدند دفتر و دسک داشته باشند.

اما آیا بازار استخدام برا همه این کار هارو سراغ دارهف نه اینطور نیست، واقعا بازار کار کشش نداره تا برای همه ما کار دفتری جور کنه، خوب هست یک سری به ثبت آگهی استخدام رایگان و سایت هایی که در این حوزه فعالیت میکنند سری بزنید.

یک سری کاهایی که همه حاضر به انجام اونها نمیشند دارند، مانند باغبانی و نگهبانی و نگهدار کودک و آشپز و کارگر، البته این کارگری که گفتم رو خیلی از شرکت ها نیاز دازند ولی متاسفانه همه اینکار رو نمیخان.

اما وقتی به سایت ثبت آگهی استخدام رایگان سری میزنیم میبینیم که شغل منشی هم دارند ولی یک عیب دارند و اون هم در خیلی از مواقع میبینید که حقوقی که به یک منشی میدن واقعا پائین هست و کفاف زندگی اون رو نمیده، به همین دلیل منشی گری هم شاید شغل مناسبی برای جوانان نباشه.

خوب پس شغل مناسب چیه، همه این شغل ها که گفتم خوبه و اگر دیدین حتما برین و استخدام شین، یک زمانی بود که واقعا شغل های مهندسی خیلی عالی بود و سایت های ثبت آگهی استخدام رایگان پر بود از آگهی در این زمینه.

ولی در حال حاضر رشته های پزشکی دارای آینده شغلی بسیار مناسبی هستند و خیلی از مشاوران مدارس به دانش آموزان خودشون توصیه میکنند که برند در شاخه ای پزشکی تحصیلی کنند، چون هم بازار کار داره و هم حقوق خوب.

ثبت آگهی اینترنتی

جهت ثبت آگهی اینترنتی خودتون میتونید از طریق بنر زیر اقدام کنید. کافی هست بعد از کلیک روی بنر روی گزینه ارسال یا همون ارسال رایگان آگهی کلیک کنید.

خوب بعد از ورود به سایت و فشار دادن دکمه ارسال رایگان آگهی و جهت ثبت آگهی اینترنتی کافی هست یک دسته رو انتخاب کنید و ادامه کار با خودتون چون همه توضیحات فارسی هست دیگه ادامه نمیدم.

سایت ثبت آگهی اینترنتی یکی از موفق ترین سایت های حوزه درج آگهی رایگان هست، و شکی نیست که این سایت جزو اولین سایت ها می باشد که وارد حوزه درج آگهی شده است.

بگذارید داستانی که در چند سال پیش برایم اتفاق افتاد رو برایتان توضیح دهم تا داستان بیشتر برایتان روشن شود، من در سه سال پیش با یک لب تاب کار میکردم، که دیگر به دلیلیل بروز شدن برنامه های کامپیوتری کارائی خودش را از دست داده بود و دیگر نمیشد از آن استفاده کرد.

ولی همین لب تاب برای یک دانش آموز بسیار مناسب بود و میتوانست خیلی خوب برایش جواب بدهد. یعنی لب تا برای من نامناسب (دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مکانیک) و برای یک بچه دانش آموز خوب بود.

خوب اگر میخاستم لب تاب را همین طوری دست بگیرم و بفروشم که اصلا جالب نبود ولی  دوستم سایت ثبت آگهی اینترنتی رو معرفی کرد. و من با درج رایگان آگهی خودم در اون سایت خیلی خوب جواب گرفتم.

به شما هم پیشنهاد میدم که حتما از این سایت برای ثبت اگهی اینترنتی خودتون استفاده کنید.